Verzending, retourneren en garantie

Verzending

De verzending van de zonnebrand van My Suncare is gratis vanaf 40 euro. Bij een aankoop onder de 40 euro wordt er 5,95 euro aan verzendkosten in rekening gebracht. Producten worden momenteel verzonden met DHL of PostNL. Als er op een werkdag vóór 17:30 een bestelling wordt geplaatst, dan wordt deze nog dezelfde werkdag verzonden. Bij het plaatsen van de bestelling wordt er een e-mail gestuurd naar het opgegeven e-mailadres ter bevestiging. Bij het verzenden van de bestelling, wordt er nog een e-mail met Track & Trace code verzonden waarmee de bestelling kan worden gevolgd. Voor eventuele vertraging van DHL is My Suncare niet verantwoordelijk. Momenteel verzenden we in geheel Europa.

Retourneren

Meld het product binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan voor retour. Hierna heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Graag indien mogelijk in de orgienele staat en verpakking naar ons retourneren. Wanneer je een product retour wilt sturen, kan je ons een e-mail sturen naar info@mysuncare.nl met daarin de reden van retour en het ordernummer. Het retour verzenden van producten is op eigen risico en kosten. Dit betekent dat My Suncare niet de verzendkosten voor eigen rekening neemt. Wij raden aan om de producten in de originele verpakking naar ons terug te sturen om (verdere) beschadiging aan het product te voorkomen. We maken het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen naar je terug over.

Garantie

My Suncare heeft een garantiebeleid voor de zonnebrand. Ongeopend zit er twee maanden garantie op ieder product. Indien er iets mis is met het product of het komt niet in goede staat bij je aan, dan kan je ons ook een e-mail sturen naar info@mysuncare.nl of een bericht sturen naar ons WhatsApp nummer +31 638353519. Let op! Wij zijn enkel bereikbaar op dit nummer via WhatsApp en momenteel niet telefonisch. Wij kijken vervolgens per situatie welke oplossing het beste kan worden toegepast om je een goed product aan te kunnen bieden.